Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) vonatkozik minden olyan szolgáltatásra és adás-vételi szerződésre, mely a fent megjelölt weboldalon (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik.
A SZOLGÁLTATÓ
Kupplenky s.r.o., székhely: Dolní Kalná č.p. 203, 543 74
Cégjegyzékszám: 07155344
Adószám: CZ07155344
Bejegyezve a Hradec Králové-i regionális bíróságon, sec. C, betét 41821
Postázási cím: Dolní Kalná 203, 543 74
Telefonszám: +420 605 286 652
E-mail: info@zumko.hu
1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
- ÁSZF tartalmának összefoglalása
Az adásvételi szerződésben mi vállaljuk, hogy a megrendelésben meghatározott árut leszállítjuk Önnek, Ön pedig vállalja, hogy átveszi az árut és kifizeti nekünk a vételárat. A szerződés megkötéséhez az szükséges, hogy Ön megrendelést adjon le, és a megrendelést elfogadjuk (a 2. pontban meghatározottak szerint). Az árakra vonatkozó információkat a 3. pont tartalmazza. A lehetséges fizetési és szállítási módok a 4. és 5. cikkben találhatók. Az áru átvétele után a szerződéstől való elállás lehetőségéről a 6. cikkben található információ. A panaszokra a fogyasztói panaszeljárásunk vonatkozik.
- Mikor beszélünk fogyasztói szerződésről?
Fogyasztói szerződésnek minősül, ha Ön fogyasztó, azaz ha Ön természetes személy, és az árut üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozásának gyakorlása körén kívül vásárolja meg. Ellenkező esetben nem fogyasztói szerződésről van szó, és Önre nem vonatkozik a törvény és a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti fogyasztóvédelem, hanem az Általános Üzleti Feltételek vonatkoznak rá.
- Mi szabályozza kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket?
Mindenekelőtt a szerződés, amely a következő dokumentumokból áll:
a jelen szerződési feltételek, amelyek meghatározzák a kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket;
a fogyasztói panasztételi eljárás, amelyet követni fogunk, ha panaszt teszünk;
Az Adatvédelmi szabályzat, amely az Ön személyes adatainak védelmét szabályozza;
a webes felületen meghatározott feltételek és utasítások, különösen szerződéskötéskor;
a megrendelés és annak általunk történő elfogadása,
valamint a szerződésben nem szabályozott kérdésekben a kölcsönös jogainkra és kötelezettségeinkre a cseh jog, különösen az alábbi jogi rendelkezések az irányadók:
89/2012. sz. törvény, Polgári Törvénykönyv, a módosított változatokban (a továbbiakban: "Polgári Törvénykönyv");
634/1992. sz. törvény a fogyasztóvédelemről, módosított változatban (csak ha Ön fogyasztó).
Ha az Ön lakóhelye vagy székhelye a Cseh Köztársaságon kívül található, vagy ha a jogviszonyunk bármilyen más nemzetközi elemet tartalmaz, Ön elfogadja, hogy a kapcsolatunkra a cseh jog az irányadó. Ha Ön fogyasztó, és a lakóhelye szerinti ország joga magasabb szintű fogyasztóvédelmet biztosít, mint a cseh jog, akkor Önt ez a magasabb szintű védelem illeti meg.
- Hogyan lehet elfogadni a feltételeket?
Rendelés küldésével és megerősítésével.
Mit kell még tudnia a feltételekről?
Abban az esetben, ha a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen, hatálytalan vagy végrehajthatatlan (vagy azzá válik), a hozzá értelmét tekintve legközelebb álló rendelkezés alkalmazandó helyette. Ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
A jelen Általános Szerződési Feltételek szövegét megváltoztathatjuk vagy kiegészíthetjük. Az Ön jogait és kötelezettségeit mindig a Feltételek azon változata szabályozza, amely alapján azok keletkeztek. A feltételek csak írásban módosíthatók vagy egészíthetők ki.
2. ADÁSVÉTELI MEGÁLLAPODÁS
- Hogyan kötünk adásvételi megállapodást?
A szerződés megkötéséhez szükséges, hogy Ön a jelen feltételeknek megfelelően rendelést adjon le, és hogy ezt a rendelést elfogadjuk. Felhívjuk figyelmét, hogy az áruk webes felületen történő bemutatása tájékoztató jellegű, és nem minősül a Polgári Törvénykönyv 1732. § (2) bekezdése szerinti szerződéskötési ajánlatnak.
Felhívjuk figyelmét, hogy az árukról készült fényképek kizárólag tájékoztató jellegűek, és az elektronikus eszközökön megjelenített motívum a valóságban némileg eltérhet (színek, eltérő grafika, pl. kutya helyett plüssmackó). Amennyiben konkrét motívummal rendelkező árucikkek iránt érdeklődik, kérjük, előzetesen vegye fel velünk a kapcsolatot, amely alapján közösen rendezzük a rendelést.
- Hogyan adhat le megrendelést?
Rendelést bármikor leadhat a webes felületen keresztül (űrlap kitöltésével), vagy más, általunk engedélyezett módon a webes felületen található információk szerint. A megrendelésnek tartalmaznia kell az űrlapon előírt összes adatot.
Mielőtt a megrendelőlapon keresztül elküldi a rendelést, tájékoztatást kap a megrendelés összefoglalójáról, beleértve a végső árat (minden adóval, illetékkel és illetékkel együtt). Az összefoglaló részeként van utoljára lehetősége a megadott adatok megváltoztatására.
Kötelező érvényű rendelést ad le a "RENDELÉS fizetési kötelezettséggel" gomb megnyomásával. A kötelező érvényű végzésben megadott adatokat helyesnek és teljesnek tekintjük. Változásukról haladéktalanul értesítsen bennünket telefonon vagy e-mailben.
- Törölhet vagy módosíthat egy már elküldött rendelést?
Telefonon vagy e-mailben törölheti vagy módosíthatja azt a rendelést, amelyet még nem fogadtunk el. Minden általunk elfogadott megrendelés kötelező érvényű. A megrendelés későbbi lemondása vagy módosítása csak a velünk történt egyeztetés után lehetséges. Ha ilyen módon mondanak le olyan árurendelést, amelyre vonatkozóan a szerződéstől nem lehet elállni (bővebben a 6. pontban), jogosultak vagyunk a szerződéssel kapcsolatban már felmerült költségek megtérítésére. .
- Honnan tudhatja meg, hogy elfogadtuk-e a megrendelést, és mikor jön létre a szerződés?
Az adásvételi szerződés akkor jön létre, ha Ön a megrendelésben megadott e-mail címére visszaigazolást kap tőlünk a megrendelés átvételéről. Ezt a visszaigazolást a megrendelés kézhezvétele után azonnal elküldjük Önnek. Ha a rendelést nem fogadják el, a szerződés a megrendelt áru átvételével jön létre.
- Lehetséges szöveges formában szerződést kötni?
A szerződést alkotó dokumentumokat e-mailben, vagy kérésére postai úton kinyomtatva küldjük meg Önnek. Postai küldemény esetén az ezzel járó költségek megfizetését kérhetjük.
A szerződést alkotó dokumentumokat elektronikus formában archiváljuk. A szerződés harmadik fél számára nem hozzáférhető.
3. ÁR
- Az ár tartalmazza az ÁFA-t
- Változhat az ár a webes felületen?
Amennyiben a webes felületen vagy a megrendelés során az árura feltüntetett ár már nem aktuális, erről haladéktalanul értesítjük. Az elfogadott megrendeléseket azonban nem érinti a megrendelés elküldése és annak általunk történő elfogadása között bekövetkezett árváltozás.
Abban az esetben, ha a webes felületen az áru árának feltüntetésekor vagy a megrendelés során nyilvánvaló technikai hiba történt oldalunkon, nem vagyunk kötelesek az árut ezen az egyértelműen hibás áron szállítani Önnek a jogszerűség megjelenése érdekében. 552. §-a szerinti kereset, ill 571. §-a szerinti tévedésért.
- Összevonhatók a termékek árengedményei?
Az áruk árából származó esetleges kedvezmények egymással nem vonhatók össze, kivéve, ha a webes felületen más kifejezetten szerepel.
4. FIZETÉSI FELTÉTELEK
- Milyen fizetési módokat fogadunk el?
A vételárat elsősorban az alábbi módokon fizetheti ki:
- készpénzben vagy készpénz nélkül (fizetőkártyával) az áruk utánvétes feladásakor vagy személyes átvételkor;
- készpénzmentes az áru online kiszállítása előtt fizetési kártyával vagy fizetési átjárón keresztül;
- készpénz nélkül az áru kiszállítása előtt bankszámlánkra történő átutalással (az utasításokat a megrendelés visszaigazolásában kapja meg).
Abban az esetben, ha a vevő az eladóval szemben fennálló kötelezettségének a múltban nem tett eleget, különösen ismételten nem vette át a feladott árut, az eladó jogosult az áru átvételét követően az áru ellenértékének fizetését megtagadni.
A lehetséges egyéb fizetési módok és egyes fizetési módokhoz kapcsolódó esetleges díjak a webes felületen találhatók.
- Mikor esedékes a vételár?
Készpénzes (vagy készpénz nélküli áruátvételkor) fizetés esetén az ár az áru átvételekor esedékes. Az áru kiszállítását megelőző készpénz nélküli fizetés esetén az ár a megrendelés kézhezvételétől számított öt napon belül esedékes, az ár kifizetése a megfelelő összeg bankszámlánkon történő jóváírásával történik. Amennyiben az esedékességkor nem kapjuk meg az árat, fenntartjuk a jogot a szerződéstől való elállásra.
- Kérhetünk előleget vagy előre fizetést?
Felhívjuk figyelmét, hogy a Polgári Törvénykönyv 2119. § (1) bekezdése értelmében jogosultak vagyunk az áru teljes árának (vagy foglalónak) megfizetését kérni az áru feladása vagy átadása előtt.
- Hogyan állítunk ki adóbizonylatot?
A jelen szerződési feltételek elfogadásával Ön hozzájárul számunkra, hogy elektronikus formában adódokumentumot állítsunk ki.
5. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
- Hogyan küldjük ki az árut?
Az áru kézbesítési módjai, beleértve az áru kiszállítási költségének összegét is, a szállítás és fizetés alatt találhatók. Az áru konkrét szállítási módját a megrendelésben választhatja ki.
A megrendelés mindig tartalmazza a végső árat, amely már tartalmazza a kiválasztott szállítási mód költségeit.
- Mikor szállítjuk Önnek az árut?
Az áru szállítási ideje mindig a rendelkezésre állástól és a választott szállítási és fizetési módtól függ. Az áruk szállítási idejét azonban külső fuvarozók által nem tudjuk befolyásolni. A szállítási idővel kapcsolatos probléma esetén vegye fel velünk a kapcsolatot, és a fuvarozóval megoldjuk a helyzetet.
A raktáron lévő árut általában a megrendelés kézhezvételétől számított két munkanapon belül szállítjuk ki (utánvétes feladás esetén vagy személyes átvétel esetén), illetve a befizetés számlánkra történő jóváírását követően (nem - készpénzes fizetés az áru kiszállítása előtt).
A raktáron nem lévő termékeket a lehető leghamarabb kiszállítjuk. A pontos időpontról tájékoztatni fogjuk.
Az áruk kiszállítása a jelen feltételek szerint azt a pillanatot jelenti, amikor az árut Önhöz szállítják. Ha Ön indoklás nélkül megtagadja az áru átvételét, ez a tény nem minősül az áru szállítási kötelezettségének elmulasztásának, illetve az Ön részéről a szerződéstől való elállásnak.
Ön a teljes vételár kifizetésének pillanatában szerzi meg az áru tulajdonjogát, de nem az áru átvétele előtt.
- Hogyan kell eljárni az áru átvételekor?
Az áru átvételekor ellenőrizze, hogy az áru csomagolása sértetlen-e. Ha hiányosságokat észlel, haladéktalanul értesítse a fuvarozót és minket. Ha Ön megtagadja a sérült csomagolású küldemény átvételét, az nem minősül az áru indokolatlan visszautasításának.
Abban a pillanatban, amikor átveszi az árut (vagy abban a pillanatban, amikor köteles volt átvenni az árut, de ezt nem szerződésszegéssel tette meg), az áru véletlen megsemmisüléséért, sérüléséért vagy elvesztéséért a felelősség Önre száll át.
- Mi történik, ha nem kapja meg az árut?
Ha az Ön részéről felmerülő okok miatt az árut ismételten vagy a megbeszélttől eltérő módon kell kézbesíteni, köteles a szállítással kapcsolatos költségeket megfizetni.
Abban az esetben, ha Ön indoklás nélkül nem veszi át az árut, jogosultak vagyunk az áru kiszállításával és tárolásával kapcsolatos költségek, valamint az áru átvételének elmulasztása miatt felmerülő egyéb költségek megtérítésére. Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy az így keletkezett követelések és azok érvényesítése utólag külső jogalanyra száll át.
Az áru utánvétes feladás vagy személyes átvétel esetén is jogunk van elállni a szerződéstől. Ha azonban már kifizette a vételárat (az áru kiszállítása előtti fizetés esetén), akkor a Ptk. 2126. §-a szerint is jogunk van az áru önsegélyező értékesítését folytatni.
Abban az esetben, ha a kifizetett rendelést nem veszik fel és nem küldik vissza raktárunkba, fenntartjuk a jogot, hogy minden megkezdett nap után 10 CZK összegű tárolási költséget számítsunk fel. Ha a raktározás végösszege meghaladja a kifizetett rendelés értékét, a vásárló joga a teljes megrendelésre elévül. A rendelés az eladóhoz kerül.
6. ELÁLLÁS A VÉTELI SZERZŐDÉSBŐL
- Hogyan lehet elállni a szerződéstől?
Fogyasztóként az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat az adásvételi szerződéstől; ha a szállítás több részre oszlik, az utolsó szállítás átvételének napjától. Javasoljuk, hogy az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatot küldje el szállítási címünkre az áruval együtt vagy e-mailben, és ezt követően haladéktalanul küldje el az árut szállítási címünkre. A szerződéstől való elálláshoz nyomtatványminta használható.
- Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?
A szerződéstől való elállással a szerződés kezdettől fogva megszűnik, és úgy tekintendő, mintha meg sem kötötték volna.
Ha az áruval együtt az Ön hozzájárulásával ajándékozták meg, az ajándékozási szerződés hatályát veszti, ha bármelyik fél eláll a szerződéstől. Az ajándékot a visszaküldött áruval együtt küldje vissza részünkre.
- Hogyan küldi vissza nekünk az árut?
Ön köteles az árut a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszaküldeni nekünk szállítási címünkre, bármely telephelyre vagy székhelyünk címére. Ne küldje utánvéttel az árut, nem vagyunk kötelesek ily módon átvenni.
Javasoljuk, hogy a visszaküldött áruhoz mellékelje a következőket:
a szállítólevél és a számla (ha kiállították) vagy az áru megvásárlását igazoló egyéb dokumentum másolata;
a szerződéstől való elállás írásos nyilatkozatát (a nyomtatványunkon vagy más módon) és a választott visszatérítési módot.
A fent említett dokumentumok bármelyikének benyújtásának elmulasztása nem akadályozza meg szerződéstől való elállásának jogi feltételek szerinti pozitív feldolgozását.
- Mikor kapja vissza a pénzt?
A szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszaküldjük Önnek az összes beérkezett pénzt. Mindazonáltal kérjük, vegye figyelembe, hogy nem vagyunk kötelesek visszafizetni az árát mindaddig, amíg vissza nem küldi nekünk az árut, vagy nem bizonyítja, hogy az árut elküldte nekünk.
A vételáron felül jogosult az áruk Önnek való kiszállítási költségének visszatérítésére is. Ha azonban az általunk kínált legolcsóbbtól eltérő szállítási módot választott, az áru kiszállítási költségét a felkínált legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben visszatérítjük.
A pénzt a kézhezvételükkel megegyező módon (ha a szerződéstől való elállást követő tíz napon belül másként nem jelzi, és Önnek semmilyen többletköltsége nem merül fel), vagy az Ön által kért módon visszaküldjük Önnek.
Ön fizeti a visszaküldött áru címünkre történő elküldésének költségeit, még akkor is, ha az árut jellegéből adódóan a szokásos postai úton nem lehet visszaküldeni.
- Mi a teendő, ha a visszaküldött termék sérült?
Küldéskor az árut megfelelő csomagolásba csomagolja, hogy ne sérüljön vagy sérüljön meg.
Ha azt tapasztaljuk, hogy az Ön által visszaküldött áru sérült, elhasználódott, szennyezett vagy részben elhasználódott, Ön felel felénk az áru értékcsökkenéséért.
- Mikor nem lehet elállni a szerződéstől?
A Ptk. 1837. §-a értelmében nem lehet elállni többek között az alábbi szerződésektől:
- az Ön kívánsága szerint vagy az Ön számára módosított áruk szállításáról;
- romlandó áruk szállításáról, valamint olyan árukról, amelyek a kiszállítást követően helyrehozhatatlanul összekeveredtek más áruval;
- olyan zárt csomagolású áruk kiszállításáról, amelyeket Ön eltávolított a csomagolásból, és higiéniai okokból nem lehetséges visszaküldeni;
- hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program kézbesítéséről, ha azok eredeti csomagolását feltörték.
- Mikor állhatunk el mi az adásvételi szerződéstől?
Fenntartjuk a jogot a szerződéstől való elállásra az alábbi esetekben:
- nem kaptuk meg Öntől a vételárat esedékességkor, vagy Ön nem vette át az árut;
- az áru objektív okok miatt nem szállítható az eredeti feltételekkel (főleg azért, mert az árut már nem gyártják, a szállító leállította a Cseh Köztársaságba történő szállítást stb.);
- a teljesítés objektíve lehetetlenné vagy törvénytelenné válik.
Amennyiben a fent említett tények bármelyike bekövetkezik, haladéktalanul tájékoztatjuk Önt a szerződéstől való elállásunkról.
Ha a vételárat részben vagy egészben már kifizette, a kapott összeget a szerződéstől való elállást követő öt napon belül készpénz nélkül visszautaljuk arra a számlára, amelyről e célból jelezte, vagy amelyről a fizetést teljesítette. .
7. HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOG
A hibás teljesítéssel kapcsolatos jogaira a vonatkozó általánosan kötelező jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925. §-ának, 2099-2117. §-ának, valamint fogyasztó esetén 2158-2174. §-ának rendelkezései) az irányadók. A hibás teljesítésből eredő jogaink gyakorlása során a fogyasztói panaszkezelési szabályzatunk szerint járunk el.
8. TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A FOGYASZTÓK SZÁMÁRA
- Milyen jogosítványaink vannak a tevékenységünk végzéséhez?
Kereskedelmi engedély alapján jogosultak árut értékesíteni. Tevékenységünk más felhatalmazáshoz nem kötött.
- Hogyan kezeljük a panaszokat?
Minden panaszt a kapcsolattartási e-mail címünkön keresztül kezelünk. Felveheti a kapcsolatot az illetékes kereskedelmi irodával vagy a cseh kereskedelmi felügyelettel is.
- Milyen jogai vannak fogyasztói vita esetén?
Ha Ön fogyasztó, és ha olyan szerződésből eredő vita merül fel közöttünk, amelyet közvetlenül nem tudunk rendezni, akkor Önnek jogában áll a vitát a következőhöz fordulni. Ezt a jogát legkésőbb attól a naptól számított 1 éven belül gyakorolhatja. nekünk, amely jelen fogyasztói jogvita tárgya.
Használhatja az Európai Bizottság által létrehozott online platformot is: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9. REGISZTRÁCIÓ
- Hogyan lehet regisztrálni a webáruházon?
Felhasználói fiók létrehozása a webes felületen található regisztrációs űrlapon keresztül történik. Tartsa bizalmasan felhasználói fiókja hozzáférési adatait. Nem vállalunk felelősséget a felhasználói fiókkal harmadik fél általi visszaélésért.
- Mire való a felhasználói fiók?
A felhasználói fiókon keresztül elsősorban árut rendelhet, nyomon követheti a rendeléseket és kezelheti a felhasználói fiókot. A felhasználói fiók további funkciói mindig megjelennek a webes felületen.
- Mikor törölhetjük felhasználói fiókját?
Felhívjuk figyelmét, hogy jogunkban áll kártérítés nélkül megszüntetni felhasználói fiókját, ha fiókja sérti a jó erkölcsöt, a vonatkozó törvényeket vagy a jelen Általános Szerződési Feltételeket.
10. SZERZŐI JOGI VÉDELEM, FELELŐSSÉG ÉS A WEBES FELÜLET HASZNÁLATA
- A weboldal tartalma szerzői jogvédelem alatt áll?
A webes felületen található weboldalak tartalma (szövegek, ideértve a szerződési feltételeket, fényképek, képek, logók, szoftverek és egyebek) szerzői jogunk vagy más személyek jogai védve vannak. Nem módosíthatja, másolhatja, reprodukálhatja, terjesztheti vagy felhasználhatja semmilyen célra a Tartalmat a mi hozzájárulásunk vagy a szerzői jog tulajdonosának hozzájárulása nélkül. Különösen tilos a webes felületen ingyenesen vagy térítés ellenében fényképeket, szövegeket elérhetővé tenni.
A termékek, áruk, szolgáltatások, cégek és vállalatok nevei és megjelölései a megfelelő tulajdonosaik bejegyzett védjegyei lehetnek.
- A webes felület felelőssége és használata
Nem vállalunk felelősséget az olyan hibákért, amelyek a webes felületen harmadik felek beavatkozásából, illetve annak rendeltetésellenes használatából erednek. A webes felület használata során nem szabad olyan eljárásokat alkalmazni, amelyek megzavarhatják a rendszer működését, vagy indokolatlan terhelést jelenthetnek a rendszeren.
Ha a webes felület használata során bármilyen jogsértő vagy etikátlan magatartást követ el, jogosultak vagyunk a webes felülethez való hozzáférését minden ellenszolgáltatás nélkül korlátozni, felfüggeszteni vagy megszüntetni. Ebben az esetben is köteles megtéríteni részünkre a jelen bekezdésben foglaltaknak megfelelően az Ön cselekedetével bizonyíthatóan okozott kár teljes összegét.
Felhívjuk figyelmét, hogy a webes felület egyes hivatkozásaira kattintva elhagyhatja a webes felületet, és átirányíthatja Önt harmadik felek webhelyére.
Jelen fogyasztókra vonatkozó általános szerződési feltételek 2022.05.13-tól érvényesek és hatályosak